neděle 22. listopadu 2015

Hledání bohatství pod nosem.... :



Myslím že peníze jsou jako epidemie šířící se zeměmi a všechno přisuzováno jim ale také jimi odůvodňováno.

Kolikrát jsem slyšel že je to složité bez peňez, ale u lidí kteří to říkali jsem si všimnul strachu s toho aby ty peníze měli kolikrát se jim dala příležitost ktomu je mít ale potom slyším druhou stranu a to jejich strach... Slyším nechci peníze protože bohatí(penězy) mají snimi velké problémy aby o ně nepřišli... Takže mužeme se vyléčit tím že přestaneme hltat tu nemoc ?
Nebo je vnás tak zažřaná že energii kolem nás už jen přisuzujeme výsledku světové nadvlády těchto papírku, které brzy ani nebudou, 90% oběhu peněz je elektronických a tím nastává další otazka.

 Co elektronika a jeji magnetické pole dokáže takto silné pole elektroniky kolem nás narušit strukturu pole země ?
Co máme dělat pokud takto muže dopadnout svět zavislý na vecech hmotných ale nevidíci věci nehmotné. Pořád se mi dokola vrací myšlenka proč používáme plast , proč kácime lesy, proč prave máme ropný prumysl :D

,,Nejhorší na tom je že když si představím sam sebe jako zemi a že mi berou krev, která mi proudí žilami tak se mi dělá špatně,, jsem v mrákotách..

 Nechápu lidskou zachmuřilost vuči sebe sama...A více mi přicházi pod nos myšlenka že jsme jen paraziti využívající moci zeme v prospech ovládání nižších parazitů... Prosím o další povídáni z vaší strany, mám množství věcí které zdělím takže sledujte dále :) < A prosím chyby zatím neřešte :) protože to je moje písmo a z me strany to nejsou chyby :P alespoň posilujete mozek luštěním.


www.tve-tady.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat