neděle 22. listopadu 2015

Uvažuj !!! Proč tato planeta ?Proč tento system proč? Zlepšíme ho !?

Tady ukázka:

 Jak to pomalinku začalo tento proces se nazýva socializace a psychologie práce, rozbor učení okolím.


Dynamika rozvoje prumyslu na přelomu 19. a 20. století nás přivedla na proces vzniku mnoha problému, které zahrnovali množství nových vzájemně propojených aspektů, včetně aspektů psychologických. 

Ukazovalo se jako nezbytné obohatit laickou zkušenost podnikatelů přístupem založeným na ovládání teoretických základu  postupu člověka k socializaci. Studie ukazují psychologii marketing sousedy okolí celé společnosti jako prospívající na ukor potřeb človeka... Člověk jako stroj stvořen k nakupu a praci .... 



https://www.youtube.com/watch?v=FQsmrJvriQ4

Dále , Problémem je sám fakt, že nejběžnějším sociálním rituálem je výkon uctívání obsahově prazdných formálních pravidel umožňujících manipulovat s přirodou a s lidmi. Ve svém důsledku tato manypulace nabyla ve 20. století podobu ekologické kryze a totalismu.


Při analýze této problematiky je nusto si uvědomit, že řád ve světě není samozdřejmostí. Lidé si ho uvědomují jen častečně, potýkají se s rozkladnýmii tendencemi a v mnohém je sami také oživují!!!! 

Na jedné straně stojí svět norem..  ktertvoří meze pro svobodu a kreativivitu a učení sebe sama : naboženství školní předpisy zákony rodinné zvyklosti národní tradice závazné technologické postupy žánry  

a na druhé straně jsou dormy jejich porušování  tedy deviace: krádeže podovody nevěra nedodržování slibu užívání drog a sdružování lidi kteří se systém nedobrovolně vyrůstají a nechcou sním v proudu pokračovat.








Asertivita...:


Mám právo sám posuzovat svoje vlastní jednání, myšlenky a pocity a být za jejich dusledky sám odpovědný.!

Mám právo neposkytovat žádné vysvětlení ani ospravedlňení sveho jednání!


Mám právo posoudit zda a nakolik jsem zodpovědný za řešení problému jiných lidi!!

Mám pravo změnit svůj názor!!¨

Mám právo dělat chyby a být za ne zodpovědný!!

Mám právo říci- ,, Já nevim ´´!!

Mám právo být nezávislý na dobré vůli jiných lidí!!!

Mám právo činit nelogická rozhodnutí !! Poznáka.. Človek nemuže soudit, když nechodil v botech druhé osoby , jelikož nelogická rozhodnutí v tesituaci mužou tak připadat jen jemu ;) 


Mám právo říci - Ja ti nerozumím !
Mám právo říci - Je mi to zcela jedno !


https://www.youtube.com/watch?v=fXrBcpa_D_4 <<<<<<<< Dalšíí v tomto případě barvy :)





1 komentář:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=fXrBcpa_D_4


    < DO PI**** udivuje mne kolik to má zhlednutí a přitom je to pro každeho !!!!! a to tam nejsou žadne převratne informace :D

    OdpovědětVymazat